4/19/2012

Sastav Moja kuca

Moja kuca nije samo mjesto za stanovanje to je mjesto gdje su moji najmiliji i mjesto za koje me vezu lijepe uspomene.

Moja kuca nije kao kuca koju gledate u americkim filmovima, nema ni bazen ni saunu, nema ni teretani ni biblioteku, ni ormar za cipele.. U njoj je ono sto meni treba, ono sto meine cini srecnim. Ne treba mi bazen dok su u toj kuci ljudi koje volim i koji me vole koji me stite od raznih kisa i vjetrova sto duvaju vani, od nepovoljnih uticaja i nepogoda. Nemam u kuci televizor od dva metra niti kucni bioskop, ali imam kauc na kome se poslagamo i zajedno gledamo slagalicu. Ljudi gube osjecaj za prave vrijednosti prave po pet kuca, a moja baba je odavno rekla sta ce meni pet kuca, ne mogu zivjeti odjednom na pet razlicitih mjesta.

Za moju kucu mogu da kazem da ima najbolji krov na svijetu i da je ne bi mijenjao ni za sta na svijetu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi